Politica de returnări

Produsele defecte sau produsele incorecte pot fi returnate după politica noastră privind returnarea produselor.

Produsele care nu mai sunt dorite sau comenzile făcute în mod eronat pot fi transformate în notă de credit și vor fi acceptate doar produsele care nu au fost desfăcute iar ambalajul este nou, sau produsele pot fi plătite de către client , doar după confirmarea scrisă.

Asigurați-vă că atașați o scrisoare de intenție care să conțină următoarele: Numele, Numărul comenzi, o chitanță poștală, problema și ce doriți în contunuare: înlocuire, credit sau rambursare.

Vă rugăm asigurați-vă că citiți termenii și condițiile de mai jos întaintea de a face o returnare.

Pentru bunuri defecte:

  • În decurs de 14 zile calendaristice de la livrare noi vă oferim întotdeauna opor de a schimba sau de a restitui produsele.
  • În termen de 2 ani de la livrare, în cazul în care intervin probleme în funcționarea produselor V-TAC asigurăm repararea acestora, înlocuirea lor sau transformarea în notă de credit.
  • Pentru a beneficia de o restituire sau înlocuire a produselor defecte, acestea trebuie să fie lipsite de accidente cauzate prin neglijență sau rea intenție.
  • Noi testăm toate produsele care se returnează de către clienții noștri în laboratorul nostru. O înlocuire sau o restituire a produselor va fi autorizată doar dacă se gasește o defecțiune.
  • În eventualitatea în care înlocuirea acestora nu va fi posibilă din cauza indisponibilității produsului pe stoc se va oferi o altă alternativă, un alt produs similar sau se va transforma în notă de credit.
  • Toate costurile transportului privind returnarea produselor, reparația în sau în afara garanției vor fi suportate de către client.

Dacă în urma testelor efectuate în laboratorul nostru nu se gasește nici o defecțiune produsului aceastea vor fi returnate către dumneavoastră.

Pentru produsele defecte:

  • Vă rugăm să verificați produsele pentru a vedea dacă există defecte rezultate în urma transportului înainte de a semna pentru primire la curier. Scrieți observații dacă considerați că produsele întâmpină probleme. Numai în acest fel garanția de livrare se aplică. Dacă ați semnat de primire fără a scrie observații cum că bunurile sunt deteriorate, și verificați ulterior sunt șanse să nu fiți despăgubiți.
  • Dacă orice produs ajunge deteriorat la destinație vă rugăm contactați echipa noastră de servicii în 3 zile calendaristice de la data livrării pentru a putea obține un ordin de returnare.
  • Produsele care nu sunt reclamate ca fiind deteriorate în 3 zile, pot fi refuzate pentru a obține autorizația de înlocuire.

Pentru produsle care nu sunt defecte:

  • Dacă produsele V-TAC livrate nu sunt cele pe care le-ați comandat sau sunt într-o cantitate incorectă decât cea comandată, V-TAC nu își asumă nici o responsabilitate decât în cazul în care dumneavoastră contactați echipa pentru servicii clienți în maxim 3 zile calendaristice.
  • Dacă ne puneți la curent cu o eventuală problemă apărută dar fără a respecta condiția de mai sus, singurele noastre obligații vor fi următoarele : a repara orice deficit, lispă a livrări, sau să vă restituim suma plătită de dumneavoastră pentru produse în concordanță cu metoda originală de plată.
  • Compania V-TAC nu este răspunzătoare pentru orice pierdere indirectă sau deteriorare a produselor care decurg din această problemă dacă nu se respectă condițiile există posibilitatea ca V-TAC să nu acorde nici un fel de despăgubire pentru produsele în cauză.
  • Nici una din acesta condiții nu este impusă cu scopul de a limita drepturile pe care consumatorii le au.
  • Toate bunurile returnate vor fi verificate pentru a identifica defectul survenit iar dacă V-TAC nu descoperă nici un fel de defct la produsul în cauză, compania V-TAC are dreptul de a refuza înlocuirea sau transpformarea în notă de credit și va returna produsele înapoi clientului.
  • Dacă din diferite motive nu mai doriți comanda făcută iar aceasta nu este desfăcută sau folosită, puteți aranja să o returnați în maximum 7 zile calendaristice și veți primi banii înapoi. Trebuie să luați la cunoștință că în acest caz costurile transportului vor fi suportate de către dumneavoastră, deoarece nu s-a înregistrat nici o eroare din partea companiei V-TAC.

Observație: Toate produsele returnate trebuie să fie în ambalajul original.

Dacă informațiile de mai sus nu vă ajutăs sau aveți nelămuriri, puteți lua legătura cu Serviciul de informații sau puteți să ne contactați prin email la adresa office@v-tac.eu.

Adresa de returnare

"V-TAC EUROPE" Ltd
"Rozhen" bul. 41, Sofia 1271,
BULGARIA